miercuri, 27 decembrie 2017

Nasterea Domnului 2017

Au plecat.
Ieri, la ora aceasta, inca erau aici, Filip verifica fiecare camera, peste tot simtindu-se acasa. Pentru ca acasa este unde esti iubit si asteptat.
Am petrecut cateva zile doar cu Ruxandra si din cand in cand cu Lucian. Dar asteptand sa treaca orele, vorbind despre ei si pregatind casa si bucatele pentru intalnirea noastra de Craciun.
Aici, in casa aceasta, ei vin cu totii de Pasti si de Craciun. In rest ...rar...foarte rar ne adunam cu totii ...desi atat de bine ne simtim impreuna...atat iubire este intre noi!
Ne iubim mult. Si cel mai mult il iubim pe Filip. Fiecare cauta sa il  faca fericit si mai fericit pe Filip. Si el este un copil asa bun, incat se joaca cu orice si te iubeste chiar daca esti cu mainile goale...
Andreea mi-a povestit ca s-a trezit de dimineata , i-a spus ca merge la bunica si a adus ghetele lui Andrei langa pat sa se incalte mai repede si sa mearga .
Se adapteaza urgent si e fericit daca Ruxandra si Lucian sunt alaturi...
Dupa traditia veche deja,pe rand ne-am daruit cadouri...Andreea tinand minte  dorintele mele si implininadu-le...ca o fiica adevarat, ca un copil foarte bun si foarte atent cu fiecare...







 Andrei asezat relaxat in cel mai comod loc din casa...





 multe cadouri... ale Ruxandrei  si ale lui Lucian cele mai multe, foarte frumos ambalate, chiar daca erau doar pentru Filip...


 surprize... dorinte implinite ...


 si Filip asezand masinutele pe biroul meu...
 in primavara vom pleca impreuna la Roma...


 un pulover suficient de negru...


 si iar cadouri...
 si un pitigoi cantand langa Biblia mea
 Am mancat impreuna... Filip avand pentru prima data locul lui la masa ...in capul mesei ca si tatal lui...dar preferand bratele Ruxandrei si pe ale lui Lucian



 si iar ne-am jucat...alte cadouri... din punga mare a Ruxandrei si din cutia minunata a bunicii

 A dormit in dormitorul meu in mijlocul patului  spunand mereu " buica,buica" constient ca e in casa mea si fericit ca este aici...Cat ei au dormit,fiecare in cate o camera , eu am pregatit masa de seara, gatind iar, desi in casa erau munti de mancare, desi zisesem ca nu voi gati in bucataria cea noua din lemn de cires... incalcand regulile stupide ...orice ,numai ca ei sa fie fericiti . Si au fost!Si eu mai mult decat ei...

 Si au plecat spre seara fericiti , Filip neintelegand mare lucru din plecarea lor ...m-a sarutat in prag pentru ca, nici eu ca si mama candva, nu cobor dupa ei ...mi-e greu sa-i vad plecand... Mai tarziu a plecat si Ruxandra si Lucian...
Au ramas pungile goale, cadourile mele risipite si farfurii cu prajituri pe masuta...
 icoana Nasterii Domnului straluceste minunat 
 si langa Biblia mea au ramas  fundele si inimioarele pe care Ruxandra a scris "mama"si le lipise pe cadourile pentru mine...
Inca nu pot sa strang nimic...inca zac... asteptandu-i... si pana la Pasti mai sunt...103 zile!

2 comentarii:

  1. Un an nou fericit, si implinirea dorintelor!
    La Multi Ani cu sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, prietene! Si fiicei tale ! Ani buni, frumosi , ani de tinerete frumoasa!

    RăspundețiȘtergere