vineri, 4 august 2017

Rusia cu dragoste- 2017 partea a V a ... Tolga

Am plecat devreme de laTihvin si prima oprire a fost la Sfantul Antonie Damski
 Am asteptat un pic sa se deschida manastirea pentru ca era foarte devreme...

 Fetele din Iasi, Anele si Mariile, au cautat caramizile pe care erau trecute numele lor urmarea donatiilor facute in precedentele pelerinaje
 apoi ne-am inchinat sfantului Antonie





 Maicii Domnului...











 si am continuat drumul in minunata Rusie...

















 si seara am ajuns la Tolga.



 Sfantul Ignatie Briancianinov avea sa ne astepte, minunat, dupa cuvantul apostolului Pavel, ca pe ingeri!


 Am mancat iar impreuna...




 mancare buna- buna...


 apoi ne-am luat bagajele






si am mers in camere...

 -9 in camera...care cu cine vreti!-ne-a spus Anatolie.
 si noi am mers ... Raluca, fetele,Monica, Nicoleta... Monica, Alina... Anca...Steliana...
Asa o seara frumoasa am trait...ne-am spalat...am vorbit ...am "construit" impreuna un schit in care impreuna sa ne lucram mantuirea, adica apropierea de Hristos...
Fetele erau asa bucuroase si noi glumeam tot mai frumos, tot mai "inspirate"
-Toate veti purta, la lucru, rochite ca maicile din Rusia... negre, dar cu floricele!
-Eu sunt stilist-a spus Veronica -o sa fiti toate frumos "coafate". 
-Pe dumneavoastra va punem stareta- mi-a zis cineva
-Nu, nu vreau, te alegem pe tine ca esti tanara  ! Eu am sa propun sa avem o agentie de pelerinaje si va voi duce peste tot!
-Preot! Ce preot duhovnic o sa avem?
-Vedem!Pana una alta, oricum spovedim gandurile la maica stareta!
Asa multa iubire era intre noi incat m-am gandit ca acel schit frumos, se construieste deja in inimile noastre, pentru ca oriunde vom fi, oricat de departe, ne vom pomeni unele pe altele, cerand mila lui Dumnezeu ...

 si am dormit linistite si impacate... piciorul meu era tot umflat dar nicio teama nu aveam , ca si cand stiam ca voi ajunge peste tot unde va fi de folos...


Dimineata devreme spre biserica ...14 iulie 2017 ...



 atat de frumos...





 atatea flori...



 si lacul cu nuferi si lebede

 si biserica ascunsa parca intre flori ...






 totul perfect









 Maica Domnului Tolga
 Sfanta Liturghie
 Sfantul Ignatie













 Si apoi am mers la locul unde s-a gasit icoana Maicii Domnului...cate unul pe alee...asa cum ne tot povatuia Anatolie...














 ca tot cate unul sa ne intoarcem










 si am mai ramas sa facem cateva fotografii dintr-un loc minunat...minunat... gazduiti de un sfant mare ...sfantul Ignatie...



 lebede negre...


porumbei
 nuferi
 mii de trandafiri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu