luni, 1 august 2016

Inima

"Să nu se tulbure inima voastră; credeţi în Dumnezeu, credeţi şi în Mine"Evanghelia dupa Ioan cap 14
Zile acestea s-au intamplat cateva lucruri deosebite : o asistenta cand imi  recolta sange, m-a rugat s-o ajut si sa tin in mana disponibila, flacoanele cu sangele extras. Era asa cald si asa frumos la culoare!Ca un trandafir grena din gradina unei manastiri...
Astazi mi-am auzit inima!Eram intr-un  cabinetul medical, pe un patul ingust,acoperit cu hartie,culcata pe partea stanga,tinand mana stanga sub cap... doctorita plimba in jurul inimii mele un aparat ciudat  si dintr-o data, in toata incaperea s-a auzit un zgomot vesel...
-E inima mea?
-Da, mi-a raspuns doctorita! Nu va speriati!
-Nuuuuu!Se aude frumos! E vesela inima mea!Ce frumos se aude!
 Si erau ca si cand  dintr-o tabara africana cateva femei tinere bateau in tobe chemand lumea...

E vesela inima mea...
Nu stiu de ce !
E ciudat sa fie vesela in astfel de zile!Este atat de cald, atat de coplesitor de cald, incat nu as mai iesi din casa pana la sfarsitul verii!
Si nu as mai vrea sa vad pe nimeni.
Filip a ramas in casa lui, deja baietel mare, mergand singur pe picioarele lui, cautandu-si jucariile, carticele,tatal,mama, Alina si Catalin... Ei sunt universul lui pentru ca ei sunt singurii stabili. Restul ne adaugam cand si cand ...
  
Astazi sunt un animal nordic.Solitar.
Stau singura curatindu-mi inima ca s-o aud cum bate...cat bate... spunandu-mi mie insami cum rescriam  la inceput... "sa nu se tulbure inima voastra:credeti in Dumnezeu..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu