miercuri, 13 iulie 2016

Vacanta in Anglia /partea a II a

                               
In tot aceasta excursie am dormit in singura camera cu un pat din casa, parca anume facuta pentru mine. Mica ca o chilie  si foarte frumoasa! Adormeam auzindu-i vorbind prin casa, Daria zabovind pana tarziu cu copiii cei mari, cu Bogdan , varul ei, si Alina , prietena lui Bogdan!
Reconfortant. Frumos.
 Am iesit in curte si ne- am bucurat de dimineata frumoasa si  senina.Si am dorit sa oprim toate acele momente si sa le imortalizam cumva...







 si dupa ce am mancat mic dejun romanesc ...

 am plecat la West Midland Safari Park, un mare parc deschis in anul 1973 in Bewdley in Worcestershire.
165 de specii de animale exotice...peste 600 de animale din Europa, Africa, America de nord si Asia.Reptile, rinoceri, hipopotami, zebre, antilope, lei, tigri, leoparzi, pinguini, pesti ...
40 de hectare de parc intins pe 6, 5 kilometri...
Am petrecut multe ore in masina , pe langa animale...





















 






 pe unele hranindu-le din  masina...


 girafe...







 struti


 lei cu coama zbarlita...



 dar si lenesi , nepasatori la prezenta noastra




 camile mancacioase










 elefanti
















 si cand am terminat de vazut acesta zona am parcat masina pe pajiste...

 si am plecat agale , asa cum spusese Bogdan, spre partea pe care urma sa o strabatem cu piciorul



 magazine...


 si apoi pinguinii


 pestii


 Micul tigru liber si drag!
 
Papagalii





 si zona de poveste... dinozaurii








 
 
 lacul cu ratele ...








 Tigrisorul nostru rasfatat!



 si eu deja obosita si imbracata cu vesta de imprumut!


 

 suricatele... si Grig care le iubea mult si era interesat de viata lor! Mi-l amintesc urmarind pe televizor niste filme despre ele...



 maimutele




 

 mari si mici... cunoscute si necunoscute...


 si iarba lor cum nu am vazut nicaieri in lume...maci portocalii si flori toate culorile 
 
 fete frumoase si vesele... dragele mele...


 si parcul de vacanta in care am stat cred ca doua ore ca Daria sa se joace in ceva potrivit pentru varsta ei( si a lui Bogdan, cat de cat!)












 

 si spre seara am plecat spre casa...
 minunandu-ne de frumusetea orasului...



 de multimea florilor de langa case...
 de iarba verde tivita cu flori


 am fost la universitate


















 hortensii
 trandafiri

 trandafiri...
 garofite cum nu am mai vazut de multi ani
 levantica mea...


 si inapoi in curtea noastra ...
 asteptand noaptea care aici vine foarte, foarte greu...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu