luni, 11 aprilie 2016

Ai plecat prea devreme...

11 aprilie 2016
E o zi cu nori cenusii si ei se scutura pe caldaramul murdar. Ploua ...Cred ca asa a fost in ziua de dupa moartea Inei ... nu-mi mai amintesc exact, doar stiu ca, exact ca acum, pana si oasele imi erau inghetate, ca si inima .
Sase luni fara ea.
Cate lucruri au ramas nespuse in acest timp! Cate tristeti si cate bucurii! A fost iarna... a fost Craciunul...  nepotii pe care credeam ca ii vom plimba in parc impreuna, au crescut deja, Filip al ei alearga dupa minge  si o loveste cu piciorul, Marc vorbeste aproape perfect, iar Filip al meu ridicat drept, in picioare, priveste cutezator lumea...
Doar noi, noi, ca si copacii, schimbam hainele trupesti, ea se desface in cele din care a fost alcatuita, eu ma transform intr-o batrana, sufletele noastre ...al ei se ridica spre Domnul, al meu penduleaza  intre stari total opuse...
Acum deja asteptam Invierea!
Dimineata priveam castanii! Au deja muguri de  flori...


 si papadiile erau zgribulite asteptand stropii reci de ploaie.Si ei au venit! Ploua.




Cand a trecut iarna? Cand au trecut sase luni?Cand au trecut 11 luni de cand saluta stelele la nunta Ruxandrei?

  
Ai plecat prea devreme, atatea lucruri au ramas de trait si oricat de puternica vreau sa ma arata , oricat de increzatoare in iubirea lui Dumnezeu sunt,simt pana in adancul inimii mele ca ... ai plecat prea devreme...
Si iti spun, draga mea,saluta stele si pentru mine si asa cum te stiu, colindator de stele precum Micul Print,crede ca undeva pe o stea, asteptand Invierea, e un barbat singur, care credea ca  a muri inseamna a te  muta pe-o stea...si cauta-l, acela este Grig!
Fa asta pentru mine,draga mea, pentru ca asa mi-ai scris candva "prietenia noastra nu se termina niciodata!" 


Un comentariu:

  1. Ploile de primavara nu sunt nici triste nici vesele, sunt... surprinzatoare! Imediat rasar plante si flori ce stateau ascunse crescand uimitor de repede inflorind cu entuziasm, raspandind parfum ametitor... E vremea liliacului! E bine ca inca e innorat, e bine ca pamantul e ud, e bine ca doar cateva flori s-au deschis din tufa plina, e bine... pentru ca miercuri, joi, s-a vestit timp frumos si soare si atunci nimic nu va mai opri adevarata sarbatoare! E bine ca azi e marti si inca mai sunt cateva ore de asteptat... :-)

    RăspundețiȘtergere