sâmbătă, 2 ianuarie 2016

Sfintirea unei fantani...2 ianuarie 2016

M-am trezit dimineata avand o singura grija... sa ajung mai repede la manastire 


 la slujba
 si dupa slujba, Gina mi-a facut bucuria de a ma fotografia, ca sa-mi ramana amintirea acestei zile...Gina este o femeie, foarte, foarte frumoasa si dulce, careia acum patru ani i-a murit baiatul intr-un accident de masina si acum jumatate de an, sotul ei bolnav de cancer...a fost o forma galopanta...nici nu a avut timp sa priceapa cat e de bolnav inainte sa moara... Ei doi sunt inmormantati langa Grig si noi...daca Dumnezeu ingaduie sa avem un mormant vom fi acolo, vecine, cum vecine suntem in biserica...

 Dupa slujba am plecat in comuna Traianu...Aici, astazi s-a implinit o dorinta mai veche de-a mea...  
Preotul a sfintit o fantana cu un foisor foarte frumos facut pentru a fi aghiasmatar...













 Uitati aici ce nori plutesc pe cer...

 si apa clara ca de cristal...



Mare esti, Doamne, si minunate sunt lucrurile Tale, si nici un cuvant nu este de ajuns spre lauda minunilor Tale

 

Tu, Insuti, dar, Iubitorule de oameni Imparate, vino si acum, prin pogorarea Sfantului Tau Duh, care sfinteste toate, si sfinteste apa aceasta.












 Au fost pomeniti toti! Si Grig si tatal meu si nasii mei si bunicii lui Grig si ai mei si verisori si nepotul Laurentiu si prieteni si Ina si Tudor si Mihnea... si parintii prietenilor mei si a finilor... si Maria Octavia si Maria Claudia si Costica si Culai si... Adela si Emil...tot ce mi-am adus aminte si ce nu mi-am adus , pomeneste Tu, Doamne, iubitorule de oameni, adauga Tu , sa fie de folos tuturor!
 Mi-a fost greu, sigur ca mi-a fost greu, dar... dar...un greu atat de frumos ! 
 Ma rog  ca acesta fantana sa dainuiasca cu apa proaspata si curata sute de ani!Ma rog sa fericeasca pe cei insetati! Ma rog sa adape pasarile si animale, sa ude florile si iarba si brazii, ma rog sa fie inaintea tuturor acestea, aghiasma vindecatoare  de boli si de patimi... ma rog sa bucure, sa adaposteasca de soare  pe cei obositi ... sa ne fericeasca asa cum a facut-o azi!
 Nu am facut-o singura! Acestia au fost cei care au participat... preotul tanar de la acesta biserica... familia sfintie sale...nasii...toti au facut posibila si participarea mea la acest lucru extraordinar...











Si am plecat sarutand Icoana Buneivestiri... cu imensa recunostiinta Maicii Domnului, ocrotitoarea vietii mele si cu incredere ca sufletele lor se bucura mai mult decat o pot face omeneste eu!

Un comentariu: