sâmbătă, 4 iulie 2015

Sfarsit de saptamana/ 3/4 IUNIE 2015

Lumea iubeste Schitul Closca atat de mult, incat orice li se pare ca trebuie acolo, lumea duce!Si Parintele zice:
-Binecuvantat sa fie!
 Vineri, microbuzul care ne duce, a dus si o cusca cu o pisica si cinci, sase pisoi abia avand ochi!
 Ei au fost incantarea Dariei si a Alinei...
 Am fost la slujba de maslu...


 Apoi a fost inceputul parastaselor de pomenire pentru Daniela, fetita prietenilor mei, la sapte ani de la mutarea ei in Lumea desavarsita a lui Dumnezeu.Daniela a ramas la 16 ani. Atat implinise. Doar atat.
Ingeri i-a pictat mama ei  pe coliva. Ingeri si lacrimi de dor.
 Nu am rezistat si am iesit afara , am mers la teiul care deja e marisor si am plans acolo tineretea si povestile ce ar fi fost sa fie si niciodata nu vor fi...

 A fost predica despre Apostolul Pavel http://we.tl/QmsHOhl8hy 

 baia de aghiasma ...mir ...isop...si apoi spre casa
 Astazi am continuat...la Sfintii Voievozi , altii ingeri in bombonele roz...si zeci de oameni care au cunoscut-o...prieteni, colegi de scoala, familia, vecini langa care a crescut...
 I-am impodobit mormantul cu flori si ne-am rugat pentru ea simtind-o pe parca era acolo... si cerul tot s-a scuturat peste noi pret de cateva secunde. Cine a plans mai mult decat mama ei?Sigur Dumnezeu, sigur Dumnezeu...
 La Grig e un adevarat parc. Sute de craite ...si un preot cu inima buna a inaltat rugaciuni si pentru el si mama mea...in curand 9 luni de la plecarea ei...maicuta mea...maicuta mea...

 Si ultima coliva, cea mai frumoasa! Plina de margarete! Dumnezeu sa primeasca toate rugaciunile facute pentru odihna ei  si sa daruiasca parintilor ei si celor dragi alinare pentru ca...tare, tare greu e! "Drept eşti, Doamne, şi drepte sunt judecăţile Tale."-PSALMUL 118

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu