joi, 29 ianuarie 2015

DNA

De mult timp nu ma mai uit la televizor, dar astazi cineva m-a intrebat:
-Cum il mai cheama , draga pe ala...ala, draga , cu DNA-ul...Moraru si mai cum?
Brusc m-am simti in ceata... stiam ceva ,dar... Ion Moraru mi-s-a parut un nume cunoscut
-Ion Moraru-am zis parand sigura de mine, desi nu eram! 
Pe cel cu DNA il chema de fapt Daniel Morar, iar Ion Moraru, nu era gresit ...saracul avea si el probleme cu DNA-ul.
Am luat , bineinteles papara de la doamna care desi nu e om politic, le stia pe toate.
Si atunci, asta seara m-am uitat la stiri!
Cutremur! Videanu e arestat pentru 24 de ore...Elena Udrea in pulover gri cu guler rasfrant cum purtam si eu la varsta ei(de, asa revine moda!), pare vesela,dar e tot pe la DNA.
Eu sunt trista, dragii mei!Sunt trista pentru voi, pentru ca simt ca nu mai aveti modele pe care sa le urmati nici in politica si nici in afaceri. Si daca ar fi sa fiu pe deplin sincera, ar trebui sa va redau convorbirea pe care am avut-o ieri cu o persoana , factor de decizie in viata publica si sa va spun cum ne plangeam unul la altul ca nici in viata Bisericii, lucrurile nu stau prea bine, modelul Iisus Hristos pare , de multe ori,tot mai uitat, tot mai cazut in desuetudine...
Ma linisteste un pic, doar un pic, gandul ca sfintii vegheaza asupra noastra si-i rog pe cei trei mari ierarhi Vasile cel Mare, Grigorie de Dumnezeu Cuvantatorul si Ioan Gura de Aur sa se roage Bunului Dumnezeu pentru ocrotirea poporului roman.

3 comentarii:

  1. Dna Doina Elena, m-ati facut sa zambesc. Si sa-mi amintesc de spiritul caragialesc : "Ce coruptă sotietate!... Nu mai e moral, nu mai sunt printipuri, nu mai e nimic: enteresul şi iar enteresul... Unde nu e moral, acolo e coruptie, si o sotietate fara printipuri, va să zică că nu le are !"...

    Vis-à-vis de DNA e un delir activ si organizat care noua, muritorilor, ne starneste ropote de aplauze. Si cum sa nu aplaud cand dau binete DNA-ului,( in sfarsit !) politicieni care n-au facut decat politica propriei lor bunastari, fara sa invredniceasca cu o privire si pe parlitii care le-au pus pe viata stampila maririi si bunastarii ?! Care s-au intrecut sa fure de la cei saraci si s-au simtit mandri si virtuosi pentru asta. Cam tarziu, e drept, dar mai bine mai tarziu decat niciodata.

    Mi-am amintit si un banc care se pliaza perfect pe starea lor, dar si a noastra :
    Melcul fugea prin padure ca dementul si se întâlneste cu ursu:
    - Melcule, de ce fugi, ma?
    - Ba, a venit DNA-ul prin padure si aresteaza tot!
    - Pai, ce treaba ai tu cu DNA-ul?
    - Pai, eu casa, nevasta-mea casa, fii-miu casa, de unde atâtia bani?
    Pleaca melcul si dupa cinci minute fuge si ursul, care se întâlneste cu strutul:
    - De ce fugi, bai, ursule?
    - Ba, a venit DNA-ul prin padure si aresteaza tot!
    - Pai, ce treaba ai tu cu DNA-ul, ma?
    - Pai, eu blana, nevasta-mea blana, fii-miu blana, de unde atâtia bani?
    Pleaca ursul si dupa câteva minute fuge si strutul, care se întâlneste cu maimuta:
    - De ce fugi, strutule?
    - Ba, a venit DNA-ul prin padure si aresteaza tot!
    - Pai, ce treaba ai tu cu DNA-ul, ma?
    - Pai, eu traiesc pe picior mare, nevasta-mea pe picior mare, fii-miu pe picior mare, de unde atâtia bani?
    Fuge strutul si dupa câteva minute fuge si maimuta. Dupa 50 metri se opreste maimuta si zice:
    -Ba, ce sa-mi faca mie DNA-ul, ca io sunt în curu` gol, nevasta-mea în curu` gol, fii-miu în curu` gol ! -- ( l-am reprodus textual )

    Aa, si o intrebare : ONORATA INSTANTA, cand vom avea la Rahova tabloul complet ? Mm ?

    PS.

    Cat despre Biserica si Statul ei Major ( Sfantul Sinod ), lucrurile stau la fel de sinistru : " Nu mai e moral, nu mai sunt printipuri, nu mai e nimic: enteresul şi iar enteresul... "

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ella, Ella, mi-ai lipsit dar tu erai pe aici! Te imbratisez mult, mult si strans , strans!

      Ștergere
  2. Dna Doina Elena, nu sunt mereu pe "aici", dar, ma credeti, nu ma credeti, dumneavoastra sunteti mereu in inima mea... chiar daca o demonstrez atat de rar. Va intorc si eu imbratisarea mea cea mai stransa, cea mai de drag...

    RăspundețiȘtergere