vineri, 6 iunie 2014

In pregatirea Mosilor de vara

E vineri dimineata. Doar cateva ore ma despart de pomenirea dragilor mei. Voi pleca la piata sa cumpar cirese si flori...garofite ... sa le leg de tortita canutelor pe care le voi imparti...Si cozonac...Atat de mult iubea cozonacul de la Elsa, cofetaria noastra cea mai apreciata in oras. Stiu, stiu, sufletele nu se hranesc cu mancarea pe care o impartim.Nu are niciun rost sa ma framant ca Grig nu iubea deosebit de mult pilaful! Impart pentru ca asta e inca o dovada a iubirii pe care le-o port, a amintirii lor atat de puternice, incat ma doare lipsa lor.
Impart pentru ca e milostenia pe care trebuie sa o fac tot restul de viata, rugandu-Lpe Dumnezeu sa o primeasca si sa-i miluiasca.
Impart pentru ca repet prin gestul meu, gestul femeilor din neamul meu, al bunicilor mele, al mamei mele si impartind duc firul iubirii spre fiica mea ,spre nora mea, pregatindu-mi cosul cu iubire pe care ele intr-o zi mi-l vor trimite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu