joi, 20 martie 2014

Daria

Daria este un ingeras pe care Dumnezeu l-a trimis parintilor ei spre alinare.
Scriu despre ea de cand s-a nascut si scriu si astazi ca pilda despre cum nu mi-am crescut copii si cum ar fi trebuit s-o fac.
Ieri i-am praznuit pe sfintii Hrisant si Daria http://www.doxologia.ro/viata-sfant/viata-sfintei-mucenite-daria.
Mama ei  i-a ales numele,insistand ca pe fetita sa o cheme Daria si de aceia, dintre noi toti, ea o invata cel mai bine cum s-o cinsteasca pe sfanta.
Asa ca Daria si-a inceput ziua in  biserica, la Manastirea Sfintii voievozi Mihail si Gavriil.



A venit dimineata, la ora la care de regula doarme, purtand in maini icoana sfintei Daria, icoana primita la botez si pe care o cinsteste deosebit.
Era pregatita pentru sfanta impartasanie si acesta a fost marele dar pe care l-a primit de ziua ei.

A ascultat in liniste slujba, a mers prin biserica tinandu-si icoana in brate, a socializat cu doamna de la pangar si cu prietena mea Sultana... 


A ascultat rugaciunile de la sfintirea prinoaselor   aduse de catre mama ei spre cinstirea sfintilor.             


Si a plecat spre casa triumfatoare! Asa cum si era.Bravo, Daria! Sa cresti mare si sanatoasa si sa fii mereu credincioasa. Sfanta Daria si sfantul Hrisant sa-ti fie ocrotitori si povatuitori in viata pe care ti-o doresc lunga si frumoasa!
La multi ani, draga mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu