miercuri, 26 iunie 2013

Pauza si nu atat pauza de scris

E usor sa te rogi cand nu ai nimic de facut. E usor sa scrii cand esti liber de responsabilitati sociale si familiale. Tot ce am facut pana acum a fost usor de facut.
Da, acum recunosc cu adevarat acest lucru.
Am o perioada aglomerata. Dosarele altora s-au rasturnat pe biroul meu, 25 de persoane in mare parte straine au navalit in spatiul meu si...uite-ma cu biroul inchis, lucrand.Toata lumea a plecat acasa, numai eu inca sunt aici, la birou. De doua zile nu am verificat emailul, nu am vazut ce s-a intamplat pe facebook, nu am verificat nici macar daca sunt comentarii pe blog. Numarul de cititori se mentine...oameni care recitesc...si eu as face-o daca as avea timp. Sau as scrie despre Sfanta Treime. Si despre luna cu halou in noaptea de Pogorare a Duhului Sfant...
Au trecut sarbatorile.De luni nu am reusit sa aud sfanta liturghie. ''Cineva" incerca sa-l ascunda de mine pe Iisus Hristos euharistic, dar eu ...il am in mine si il tin strans in inima mea , rugandu-L sa ma ajute sa parcurg cu liniste si bine aceste zile pana la ziua cand praznuim Sfintii Apostoli... Apoi...
Si poate, printre picaturi de contracte, am sa reusesc sa scriu iar si sa ma rog si sa va arat cat de mult va respect si cat de mult va iubesc, dragii mei...
Nu renuntati la mine, va rog, nu renuntati...sunt pe aici...oricand pot aparea! 

2 comentarii:

  1. Draga mea, nu renunt la tine,si te inteleg ca esti ocupatasi eu am uneori perioade foarte incarcate.te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Elena si sa vreau nu mai pot renunta la tine:)Glumesc , e o gluma destul de amara pentru ca asa sunt vremurile , dar as vrea sa stii ca randurile tale ajung la mine chiar si atunci cand nu am timp sa te citesc :)

    RăspundețiȘtergere