vineri, 16 noiembrie 2012

Cum sunt oamenii pe care ii iubim

Cum sunt oamenii pe care ii iubim?
M-am gandit de multe ori ce au comun oamenii pe care ii iubim.
Am crezut ca imi plac mai mult oamenii care sunt bruneti, pentru ca eu si intreaga mea familie suntem  bruneti si inconjurata de atatia ochi negri si plete negre, e ceea ce iti place mai mult.Dar m-am indragostit de Adrian, copilul care nu putea vorbi,si el era blond si suav ca un inger.Si am iubit instant ochii albastrii ai maicii Heruvima...Iubirea vine din inima celui din fata ta!
Am crezut ca iubesti mai repede pe cei care sunt veseli.O iubesc pe Mioara care rade la fiecare lucru destept pe care il vede.O iubesc pe nora mea care are tot timpul un zambet extraordinar pe chip!
Dar il iubesc enorm pe baiatul meu care este cel mai incruntat om.Asa a fost  de cand l-am luat in brate prima data.Incruntat, serios!
O iubesc pe fiica mea care este asemenea fratelui ei, o tanara mai putin dispusa spre zambet in orice moment.Iar Ina... Ina este ca o sampanie buna, plina de spuma si bule de entuziasm.Iar Nicolae e cel mai adesea morocanos! Iubirea vine din inima celui pe care il privesti, nu  numai din rasul lui.
Am crezut ca imi plac oamenii vorbareti,dar am trait atatia ani in cuvinte putine si pline de miez, cuvintele lui Grig...incat intr-o zi m-am inchis in ele si nu mai mi-a trebuit decat amintirea lor. Iubirea nu vine totdeauna din vorbe, ea vine din gesturile celor care te iubesc pe tine.Nu poti, daca cineva te iubeste si iti daruieste viata lui, nu poti sa nu-l iubesti.
Am crezut ca nu pot iubi decat oamenii care ma primesc cu bucurie, cei care ma plac, cei care au pasiuni comune cu ale mele!Si am gresit.Pentru ca astazi, privind in inima mea ii vad nu numai pe cei care m-au iubit, dar ii vad si pe cei care mi-au fost piatra de incercare, pe cei care m-au incununat cu vorbe urate, pe cei carora nu le-a pasat de mine, pe cei care m-au barfit, m-au judecat, m-au rastignit pe patimile mele.Au loc cu totii si ma straduiesc sa-i iubesc pentru ca fara ei, eu nu as fi fost femeia de acum care stie ca 'Viata si moartea mea depind de ceilalti caci, daca l-am castigat pe aproapele meu,L-am castigat si pe Dumnezeu."(Sfantul Antonie Cel Mare)"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu