marți, 3 iulie 2012

Primul meu blog! Astazi, tocmai astazi. Darul neasteptat de la cineva atat de drag mie. Primit intr-o zi in care Dumnezeu mi-a vorbit printr-un preot calugar...vorbe mari, vorbe care fac ca amintirile mele chiar sa fie tarzii. E ca si cand intre acel timp al trairii unor intamplari si acest moment al amintirii au trecut veacuri...sufletul meu a fost in pustie, a patimit pentru toate, trupul meu s-a scorojit de boala, ochii mei au obosit privind in jos, acea privire vinovata, mainile mele s-au strans crucis pe pieptul meu si eu am pasit cu spaima sa nu ma impiedic de fustele lungi si negre. Si uita-ma acum, aici , la acest calculator, scriind pentru prima data pe blogul meu si spunand "Slava Tie, Doamne, slava Tie!" O sa vedem ce o sa iasa! Cu voia Ta, Doamne! Numai cu voia Ta.

3 comentarii:

  1. Si primul comentariu sa fie de la mine. Pentru iubirea neconditionata pe care mi-o oferi, pentru alinarea pe care cuvintele tale mi-o aduc mereu (uneori ma mai si cearta, dar doar pentru a-mi fi bine), pentru toate momentele atat de diverse pe care le-am impartit si care prin bucuria sau tristetea lor ne-au legat si mai mult: langa paturi de spital si langa cruci grele, sau in orase boeme, in Viena noastra draga, Berlinul cel morocanos, Parisul si Florenta atat de incarcate de istorie si arta... Cuvintele tale bune, destepte si blande sa se inmulteasca si mai mult aici si sa bucure cat mai multi oameni!

    Cand ne vedem, trebuie sa mancam o bomboana Rafaello pentru blog! :-D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, iubito! Sunt prea emotionata pentru multe cuvinte astazi, dar iti multumesc pentru ca mi-ai implinit visul.

      Ștergere
  2. Ma bucur sa vad acest blog, aceasta idee de-acum implinita! :) Sa va ajute Domnul in toate, sa va intareasca, iar pe noi sa ne bucurati cu ganduri frumoase aici!

    Tot binele si salutari sincere...de departe!

    Bun venit pe blogspot,

    MM.

    RăspundețiȘtergere